In kaj je prinesel sneg? (:

Zasneženo prvo jutro v 2009. Blo je pestro vse skup ja, tile prazniki in vse klobase. Preveč hit je šlo ampak hkrati prepočas. Počitnce kot skor vedno, dokaj dolgočasne, razn trenutki z lubijem, ki jih je blo kr velik :*
Spet sm pregledla ogromn filmov, se naspala, prenajedla sladkarij in čas je da se pač tole ustavi. Prazniki SO naporrni.
Januar: what's up? šola ja, fitnes :), in spet čas za fotografiranje (btw zadnič me je fuuul spet naudušu dokumentarc o Annie Leibowitz, sheee's great)
+odločla sm se da svojo prazno steno zapounem z samimi mojim fotografijami. in stena se preprosto imenuje: THE WALL (: hehe
In ja tk to gre, every year smells a bit the same. Pa gremo a ne (:

2 komentarji:

Alja Skrt pravi ...

ejj kim:) midve mama čis iste stari..js sem predvčerejšnjem nardila fotowall v svoji sobi,pa včeri sem gledala o annie na hbo(moj idol je)

:*

Nina pravi ...

Dokumentarec o Annie Leibowitz je res zakon. (:

my LOVE:*

my LOVE:*

Faves:*

ZSFB

ZSFB