Zimska pravljica.

Zakaj imajo pravljice konec?seveda srečen?Zakaj babica,ki bere zgodbico svojim vnučkom na prijeten jesenski večer, ne reče: in živela bosta neskončno in srečno brez konca svojih dni.
Vem da se tudi naše zgodbice končajo, marsikdaj nesrečno, ampak ljudje! sami si pišemo srečne konce, ne zgovarjaj se na okoliščine da se tvoje življenje ni končalo po planih. Tudi jaz si pišem svojo pravljico, ki je tako dobra kot realnost.

In ni je omejenosti v vodeni krogli s snežinkami, vi jo vidite, jaz je ne, neskončno je snežink in prostora za srečo (:

1 komentarji:

VilaMalina pravi ...

nevem. te kugle sm zmeri prezirala, ker so se mi zdele bedne×D sploh božič oh! in ni snega...in ljubezni. in sem JAZ! ki ne rabim te čarobnosti...

louju<33

my LOVE:*

my LOVE:*

Faves:*

ZSFB

ZSFB