Realnost ali pravljice?

Spinning on that dizzy edge
I kissed his face and kissed his head
And dreamed of all the different ways I had
To make him glow
Why are you so far away? he said
Why won't you ever know that I'm in love with you
That I'm in love with you.



Ker sm spet našla stare pesmi od Katie Melua. awwwh. In spominjano me na magične trenutke, ki sm jih z mami prežvela v Turčiji, in njen cd se je skos vrteu na naši barki, in blo je lepo, ko si ležau na migajoči se barki, kaplce slane vode je sušilo sonce, in plesal smo na dnu oceana. Ja. magical!

This is the closest thing to crazy I have ever been
Feeling twenty-two, acting seventeen,
This is the nearest thing to crazy I have ever known,
I was never crazy on my own…
And now I know that there's a link between the two,
Being close to craziness and being close to you.

In ko se spet prebudim v realni svet se zasmejim soncu, in oblečem najljubšo majčko in vem, da ne živim v pravljici, ker bi bilo dolgočasno, živim realnost, in to je velik bolj zabauno. Z njimi:*
I have magic in my hand (:


In vesela sem, ker bom realno stara 16 let. V peteeeeek.
In bomo pr men doma, zato ker se bom pač postarala, jedl burek pil vsemogoče pijače in se smejal vsemu. In mi bomo kul :D ker bomo zaspal na dormeotih in turbo maximusih, oni pa v pravljicah.

Muaa:*

Piece of reality, moj Londonm tja še grem. PRAVLJICA! ps:moja slika!

1 komentarji:

VilaMalina pravi ...

PRAVLJICE?


---> 5.razred:

Naj imenujem to, kot razlog izmišljevanja pravljic?
Se naj poglobim v človeško mišljenje?
Ne zdi se mi vredno, morda bom razočarana še bolj kot sem.
Pravljice so plod njihove domišljije… moje, najine, naše domišlije!
Pripovedujejo o nedosegljivih stvareh, ki si jih želimo, pa ponavadi presežejo vse meje razumljivega!
Ljudje ne poznajo stika med doživetim in izmišljenim.
Za njih so to laži!
Zame pa enostavna poenostavitev, da so se stvari zgodile točno tako, kot sem želela, da se zgodijo.
Tu se začnejo zamisli za pravljice,
končajo pa se nikoli… ker mnogim zmanjka poguma!

my LOVE:*

my LOVE:*

Faves:*

ZSFB

ZSFB